Zahodne korporacije želijo s prodajo izdelkov na manj razvitih območjih zasenčiti slabšo prodajo na domačih trgih, zatrjujejo analitiki. Foto: EPA
Zahodne korporacije želijo s prodajo izdelkov na manj razvitih območjih zasenčiti slabšo prodajo na domačih trgih, zatrjujejo analitiki. Foto: EPA

Računalnike serije EC280 so pripravili inženirji v Šanghaju, njihova cena na trgu pa bo med 335 in 515 dolarjev. Analitiki napovedujejo, da bodo potezi Della sledile še druge družbe, ki se ukvarjajo z vprašanjem, kako pridobiti več kupcev na Kitajskem. Družbe sicer nimajo veliko "manevrskega prostora", saj lahko prebivalce revnejšega podeželja pridobijo le z zniževanjem cen.

Iz družbe Dell so sporočili, da se bodo še naprej prilagajali svojim kupcem in da dejstvo, da je kitajščina materni jezik petini človeštva, nikakor ni zanemarljivo.

Dejavnosti Della, drugega največjega svetovnega proizvajalca računalnikov za Hewlett-Packardom, naj bi na Kitajskem posredno ali neposredno zaposlovale kar 1,5 milijona ljudi.