Bodo Fordu sledili tudi drugi večji izdelovalci avtomobilov? Foto:
Bodo Fordu sledili tudi drugi večji izdelovalci avtomobilov? Foto:

Njihov namen je širšim množicam ponuditi hibridna električna vozila, ki bodo cenovno dostopna in jih bo mogoče polniti s priklopom v navadno vtičnico. Res je, da imajo hibridne avtomobile že vsi večji proizvajalci vozil, vendar še noben od njih ni naradil pomebnejšega koraka, da bi jih v več pogledih prilagodil in spodbudil množično uporabo.

To bo eden izmed načinov, ki bodo z zmanjševanjem porabe fosilnih goriv in emisij toplogrednih plinov pomagali zaustaviti podnebne spremembe.

Velika ovira za električne avtomobile je zadostna oskrba z električno energijo, prav zato je povezava Forda s kalifornijskim dobaviteljem elektrike tako pomembna.

Družba Southern Californian Edison namreč zagotavlja, da so sposobni proizvesti dovolj električne energije, ki bi zadostovala za poganjanje milijonov avtomobilov, če bi se le-ti polnili ponoči, ko je poraba električne energije nižja.

Davčne olajšave bi pospešile uporabo hibridnih vozil
Družba Southern Californian Edison, ki v Kaliforniji dobavlja elektriko 13 milijonom gospodinjstev, se glasno zavzema za davčne olajšave za električne avtomobile, ki bi po mnenju mnogih strokovnjakov pomembno pospešile njihovo uporabo.