Furs je na podlagi novele zakona o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev ter o zapisovalni opremi v cestnih prevozih začel nadzor opravljati 11. julija lani. V pol leta, do sredine letošnjega januarja, so največ kršitev ugotovili zaradi prekoračitve neprekinjenega časa vožnje, prekoračitve dnevnega časa vožnje in nezadostnega dnevnega počitka.
Odkrili so tudi zlorabe tahografa, tahografskega vložka ali vozniške kartice. Za večje kršitve so odredili napotitev na izredni pregled tahografa, začasno odvzeli vozniško dovoljenje in registrske tablice vozila, zasegli voznikovo kartico in prepovedali vožnjo do izpolnitve dnevnega oziroma tedenskega počitka.
Mobilne enote so osredotočene predvsem na potencialno nevarne voznike, ki huje kršijo pravila o času vožnje in obveznem počitku ter ogrožajo varnost drugih udeležencev v prometu. V upravi so sicer prepričani, da povečan nadzor pripomore k večji varnosti tovornega in avtobusnega prometa na slovenskem cestnem križu ter zmanjšuje izkrivljanje konkurence v dejavnosti cestnega prevoza.
Ne počivajo, ogrožajo sebe in druge
S tem odkrivajo tudi prevoznike, ki ne spoštujejo predpisanih časov počitkov in s tem spravljajo v smrtno nevarnost sebe in druge udeležence v prometu, zmanjšuje pa se tudi izkrivljanje konkurence v dejavnosti cestnega prevoza. Pravila o delovnem času in počitku voznikov so urejena v evropski uredbi, ki se neposredno uporablja za prevoznike iz držav članic EU-ja, za druge države pa v evropskem sporazumu o delu posadk na vozilih, ki opravljajo mednarodne cestne prevoze.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje