Namen akcije Truck & Bus, ki jo koordinira pa Evropska mreža prometnih policij, je spodbuditi voznike k doslednejšemu spoštovanju prometnih predpisov, s čimer lahko neposredno izboljšajo varnost vseh prometnih udeležencev. Foto: BoBo
Namen akcije Truck & Bus, ki jo koordinira pa Evropska mreža prometnih policij, je spodbuditi voznike k doslednejšemu spoštovanju prometnih predpisov, s čimer lahko neposredno izboljšajo varnost vseh prometnih udeležencev. Foto: BoBo
Policija poostreno preverja tovornjakarje

Policisti bodo preverjali tudi morebitne manipulacije z zapisovalnimi napravami oziroma tahografi in tehnično brezhibnost vozil. Pozornost bodo namenili še pravilnemu nalaganju in pritrditvi tovora ter preobremenjenosti vozil.

Namen akcije, ki jo koordinira Evropska mreža prometnih policij, je spodbuditi voznike k doslednejšemu spoštovanju prometnih predpisov, s čimer lahko neposredno izboljšajo varnost vseh prometnih udeležencev.

Vozniki premalo počivali
Policisti Specializirane enote za nadzor prometa (SENP) so v sredo med poostrenim nadzorom avtocestnega prometa naleteli na popolnoma izčrpanega in utrujenega italijanskega voznika tovornjaka.

Ugotovili so, da je vozil kar 14 dni zaporedoma, čeprav bi moral najpozneje po šestih 24-urnih obdobjih imeti tedenski počitek. V enem dnevu je vozil 13 ur in 57 minut, kljub zakonski omejitvi 10 ur, ob tem pa je imel namesto 11 ur počitka le 4 ure in 42 minut počitka.

Oglobili so ga zaradi več hudih prekrškov in mu odvzeli vozniško dovoljenje, s čimer so preprečili nadaljnjo vožnjo, s katero je ogrožal sebe in druge udeležence v prometu.

Med poostrenim nadzorom so policisti SENP-a pregledali 17 tovornih vozil in kar pri dvanajstih ugotovili več kršitev cestnoprometnih predpisov. V šestih primerih so ugotovili, da so vozniki kršili predpise, ki določajo obvezne počitke in odmore poklicnih voznikov tovornih vozil.

Policija poostreno preverja tovornjakarje