Wiitakorpi je prek videokonference med drugim pojasnil, da je bil v času sklenitve pogodbe o nakupu oklepnikov vodja koncerna Patria. Znotraj tega je delovalo tudi podjetje Patria Vehicles, s katerim je bila pogodba sklenjena.
To pa je imelo svoje vodstvo in pri njegovem operativnem delu ni sodeloval, zato pred aprilom 2008 o njem ni vedel ničesar, je pojasnil Wiitakorpi. Podobno je odgovarjal tudi na poznejša vprašanja tožilstva o vlogi posameznih obtoženih, njihovih medsebojnih poznanstvih ter načinu dela Patrie Vehicles. Podobno je odgovoril tudi na vprašanje, ali je kdo v Sloveniji zahteval plačilo predujma.
Wiitakorpi je pojasnil, da je od izvršnega vodje projekta Heikkija Hulkkonenena dobival poročila o projektu, a se ne spominja, kako pogosto. Prav tako ni sodeloval pri pogovorih z Rotisom, so se pa v upravi pogovarjali o t. i. zmagovitem konceptu, ki je vključeval posamezne elemente posla, je dejal.
Povedal pa je, da investicije, kakršna je bila nakup oklepnikov, potrebujejo podporo vlade, saj v nobeni državi ni mogoče skleniti posla, ne da bi vlada odobrila partnerja, s katerim se sklene posel. Obravnave se danes udeležujeta še direktor Rotisa Ivan Črnkovič in nekdanji direktor HSE-ja Jože Zagožen. Tone Krkovič, Walter Wolf in Janez Janša so se opravičili zaradi službenih obveznosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje