Kot poroča EUobserver, bi se kampanja lahko začela že januarja, njen namen pa bo obveščanje prebivalcev v pristopnicah o ukrepih in dogodkih, povezanih s prevzemom evra kot uradnega plačilnega sredstva.
Evropska komisija je objavila razpis za podjetja, ki bi želela sodelovati pri projektu in kakih 30 naj bi se jih že odzvalo. Med drugim se bodo ukvarjala z odnosi s specializiranimi mediji. Na ta način želi EU prebivalce prihodnjih članic seznaniti s tem, zakaj bodo nekatere vlade pred uvedbo evra morale izvesti določene boleče ukrepe, kakršna sta dvig davkov ali zmanjšanje javne porabe.
Uvedba evra nujna
Vse prihodnje članice bodo morale vstopiti v evroobmočje in prevzeti novo valuto; odločitev Evropske komisije, da se dejavno vključi v predstavljanje evra in posledic, ki jih bo njegova uvedba prinesla, pa so po pisanju EUobserverja že komentirali nekateri evroskeptiki. Ti menijo, da je Evropska komisija na ta način priznala, da je evro izdelek, ki ga bo novim članicam težko prodala.
Deset pristopnic, med njimi tudi Slovenija, evra ne bo uvedlo takoj po vstopu, temveč teoretično šele leta 2006 ali 2007, seveda pod pogojem, da bodo izpolnjevale maastrichtske konvergenčne kriterije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje