Tako je na zadnji dan 41. kmetijsko-živilskega sejma v Gornji Radgoni zadovoljno dejal direktor Pomurskega sejma Janez Erjavec. Po njegovih besedah je Radgonski sejem primerljiv s sejmom v kateri koli državi.
Letos je bila posebna pozornost namenjena predstavitvam blagovnih znamk in strokovnim razstavam. Slednjim so namenili kar 15.000 kvadratnih metrov razstavnih površin, letos pa so v te projekte in infrastrukturo vložili 168 milijonov tolarjev. S strokovnimi razstavami so prispevali k promociji stroke in slovenske kmetijske politike in dvignili samozavest kmetovalcev in kmetijske stroke.
Organizator bo tudi v prihodnjih letih poskušal k sodelovanju pritegniti vse potencialne partnerje, saj je to edini sejem, ki pokriva kmetijsko-živilsko panogo, je zaključil Erjavec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje