Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić
Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić

Vrednost javnega naročila je bila limitirana pri 142,2 milijona evrov, konzorcij podjetij z vodilno družbo SŽ gradbeno podjetje pa je oddal ponudbo v vrednosti 198,5 milijona evrov. Edino ponudbo na razpisu, ki je torej za več kot 50 milijonov evrov presegla limitirano vrednost, je poslal konzorcij podjetij SŽ – gradbeno podjetje, Kolektor Koling in slovensko podjetje v turški lasti Yapi Merkezi Construction. Projektno podjetje 2TDK ima, potem ko je javno naročilo zaključil brez oddaje posla, po poročanju Primorskih novic več možnosti.

Mogoče so tako ponovitev razpisa kot tudi vnovična sprememba strategije in razdelitev razpisa na sklope, da bi najprej iskali izvajalca samo za preusmeritev proge v Divači, ki je najnujnejša. Za preostala predorska dela, za katera se še ne mudi toliko, pa bi izvajalca iskali pozneje.

Od začetka gradnje drugega tira do danes so se sicer cene gradbenih materialov občutno povišale, kar že ima učinek na gradbene projekte po državi. Drugi tir kot največji infrastrukturni projekt v Sloveniji gradi konzorcij Kolektorja CPG s turškima partnerjema Yapi Merkezi in Özaltin.