Med podjetji, ki so bila s predstavitvijo na svetovni razstavi zadovoljna, je tudi izdelovalec pohištva Lina Design. "S predstavitvijo smo bili zelo zadovoljni. Že v času predstavitve nas je kontaktiralo več posameznih končnih kupcev ter nekateri trgovci. Tako še vedno prispe vsaj eno dnevno povpraševanje, vezano na predstavljene proizvode. Smo v fazi pogovorov, tako da bomo o konkretnih rezultatih lahko govorili šele čez nekaj mesecev," je povedal direktor podjetja Damjan Uršič.
Ob tem so pohvalili vodilne in osebje slovenskega paviljona na Expu, ki so jim nudili pomoč tako pri organizaciji dogodka kot pri navezovanju stikov s predstavniki drugih držav. "Slovenski paviljon vodi sposobna, delovna in komunikativna ekipa, ki si je na Expu med nacionalnimi razstavljavci pridobila dober ugled," je ocenil Uršič. Ob tem upa, da bo država izkušnje in stike te ekipe znala na pravi način izkoristiti tudi pri naslednjih svetovnih razstavah, saj do zdaj take prakse ni bilo.
Opazil je tudi, da na Expu vse več držav za vsebine in celotno vizualno identiteto paviljonov, vključno z izvedbo, najame svetovno znane marketinške agencije, ki koordinirajo oblikovalce in izvajalce ter so odgovorne vodstvu paviljonov. Te agencije imajo ves čas Expa prisotne svoje predstavnike, ki tudi skrbijo za vizualno in vsebinsko podobo dogodkov. Tako se lahko ustvarijo presežki, seveda pa je to povezano z določenimi stroški, je priznal.
Žitu se predstavitev ni izplačala
Vsekakor Expo ni zlata jama za vse. V Žitu so dogodek izkoristili za predstavitev premijskega ajdovega kruha z orehi. "Pripravili smo 60-dnevno degustacijo, obiskovalcem smo delili promocijske vrečke ajdovih semen z navedeno usmeritvijo na spletno stran, pripravljeno posebej za namen promocije tega kruha v okviru Expa v italijanskem in angleškem jeziku," je pojasnil direktor marketinga v Žitu Tevž Tavčar.
S samim osebjem in podporo na razstavnem prostoru so bili zadovoljni, pogrešali pa so nekaj več interaktivnih vsebin, prav tako je bilo precej prostora neizkoriščenega. "Naša pričakovanja so bila, da bo med 10.000 obiskovalci vsaj nekdo, ki bo imel poslovni interes, stanje pa je drugačno," je ocenil Tavčar. Razstava je namreč, so ugotovili, namenjena "radovednežem" vsega sveta, ki s poslovnim odločanjem nimajo dosti zveze. Sami so zato svojo predstavitev na Expu končali.
S slovenskim osebjem zadovoljni tudi v Mlekarni Planika
Še ena možnost sodelovanja na Expu se za podjetja kaže v obliki številnih gospodarskih delegacij. Ene izmed delegacij, ki jo je junija pripravil GZS, so se udeležili tudi predstavniki Mlekarne Planika.
"V okviru te delegacije smo se udeležili poslovnih srečanj, ki so bila organizirana ob obisku. Imeli smo nekaj konkretnih razgovorov z italijanskimi agenti, ki posredujejo pri navezavi stikov s potencialnimi kupci v Italiji," je pojasnil vodja komerciale v mlekarni Miran Božič.
"Organizacija Slovenije na Expu je bila, kolikor lahko sodimo po dveh krajših obiskih, zadovoljiva," je še dejal, priznal, da za podrobnejšo analizo niso bili dovolj prisotni, niti niso imeli posebnih potreb.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje