Poznavalci zatrjujejo, da naj bi prva Aerofolotova naložba zunaj ozemlja nekdanje Sovjetske zveze v Italiji naletela na politično in sindikalno nasprotovanje. Italijansko finančno ministrstvo ima v Alitalii 49 odstotni lastniški delež, ki pa ga investitorjem ponuja zaradi finančnih težav družbe.
Več kot očitno je, da se je ruski nacionalni letalski prevoznik po težavah, ki jih je prinesel razpad nekdanje države, pobral. Italijanska vlada nakup vsaj 30-odstotnega deleža pogojuje tudi s kasnejšo ponudbo malim delničarjem, ki jim bo moral potencialni kupec ponuditi odkup celotne družbe.
Tržna cena celotne Alitalie naj bi bila okoli 1,74 miljarde dolarjev, Aeroflotova pa 3,2 milijarde.
Za nakup se potegujeta še ameriški Texas Pacific Group, lastnik družbe Intercontinental Airlines, in AP Holding, ki ga zastopa Carlo Toto, lastnik italijanskega letalskega prevoznika Air One.
Aeroflot je prav tako s proizvajalcem Airbus pred kratkim podpisal pogodbo o dobavi 22 najnovejših letal tipa A350 ter desetih letal tipa A330.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje