Direktor podjetja Louis Gallois je dejal, da se podjetje ne more dovolj učinkovito kosati z novimi izzivi, zato naj bi v Franciji ostalo brez dela 4.300 ljudi, v Nemčiji 3.700, v Veliki Britaniji 1.500 in okoli 500 v Španiji. Odpuščanje naj bi bilo sestavni del sanacijskega programa, ki predvideva prodajo dveh tovarn v Nemčiji in ene v Franciji. Tri tovarne v Veliki Britaniji, Nemčiji in Franciji pa naj bi iskale sovlagatelje.
Za prestrukturiranje družbe bodo v prvi četrtini leta 2007 porabili 680 milijonov evrov.
Serijo novih letal A350 bodo sestavljali v Toulousu, obrat v Hamburgu pa bo svojo udeležbo povečal pri sestavljanju manjšega zelo razširjenega letala A320.
Razloga dolar in zamude
Po besedah Galloisa, ki meni, da bodo odpuščanja enakovredno razporejena med državami lastnicami podjetja, naj bi bila glavna razloga za odpuščanje zamude pri dobavi največjega potniškega letala A380 in nizek tečaj dolarja. Samo zaradi zamud pri dobavi letal A380 naj bi podjetje utrpelo za pet milijard evrov škode.
Airbus naj bi odpustil okoli 5.000 svojih delavcev, še enkrat toliko pa naj bi jih brez službe ostalo v podjetjih, ki sodelujejo z Airbusom. V Franciji so delavci napoved odpuščanja pospremili s prekinitvijo dela, ki je trajala tudi danes. Delavci v nemških tovarnah so dejali, da bodo stavkali do petka.
Udarec, ki ga prinaša odpuščanje naj bi Airbus omilili s tem, da bo ukinjanje delovnih mest razporedil skozi tri ali štiri leta, pri tem pa bo spodbujal prostovoljne odhode. Podrobnosti naj bi vodstvo podjetja dogovorilo s sindikati. Ti so sicer nad napovedmi ogorčeni in napovedujejo skupni nastop proti napovedanim ukrepom.
Francija in Nemčija sta sicer prek oborožitvenega koncerna EADS največji lastnici Airbusa. V Franciji je na štirih lokacijah v Airbusu zaposlenih 17.000 ljudi, v Nemčiji pa na sedmih okoli 19.000.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje