Apek je pojasnil, da mora Pošta Slovenije izpolniti minimalne zahteve glede kakovosti rokov prenosa skladno s pravilnikom, ki je bil izdan že leta 2003. Foto: RTV SLO
Apek je pojasnil, da mora Pošta Slovenije izpolniti minimalne zahteve glede kakovosti rokov prenosa skladno s pravilnikom, ki je bil izdan že leta 2003. Foto: RTV SLO
Apek zavrača trditve Pošte

Agencija za pošto in telekomunikacije je namreč Pošti Slovenije izdala odločbo z naložitvijo globe zaradi nedoseganja rokov prenosa pošiljk. Pošta je odgovorila, da so meritve potekale prvo leto in da tako visoko postavljenega standarda ni mogoče doseči v enem letu, temveč je to proces postopnega izboljševanja, ki lahko traja več let, kot lahko vidimo tudi na nekaterih primerih evropskih pošt.

Uradno enoletno merjenje za leto 2006 je sledilo četrtletnemu testnemu merjenju, v katerem Pošta Slovenije prav tako ni dosegla minimalnih zahtev, zato o velikem presenečenju nad pridobljenimi rezultati ne moremo govoriti. V Apeku še dodajajo, da je Pošta sama izbrala izvajalca merjenja, razlog za nedoseganje v samem logističnem procesu, zato primerjava z drugimi poštami ni ustrezna.

Apek zavrača trditve Pošte