Foto: EPA
Foto: EPA

Evropska komisija je namreč z namenom zmanjšati izpuste toplogrednih plinov do leta 2030 za 55 odstotkov v primerjavi s količino izpustov leta 1990 predlagala 100-odstotno zmanjšanje izpustov ogljikovega dioksida novih avtomobilov do leta 2035.

To bi od takrat naprej tako onemogočilo prodajo novih avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem. Evropski parlament je predlog ta mesec podprl.

Nemški minister Lindner, član liberalne Svobodne demokratske stranke (FDP), je dejal, da je prepoved takšne prodaje napačna in potrdil, da vlada takšne evropske zakonodaje ne bo podprla. Dejal je, da bodo v prihodnosti še vedno priložnosti za motorje z notranjim izgorevanjem, poroča portal Euronews.

Dodal pa je, da bo Nemčija vseeno vodilni trg za električna vozila.

EU se želi s pospešitvijo uporabe električnih vozil spopasti s četrtino izpustov v Uniji, ki jih povzroči promet. Ti izpusti se v zadnjih letih še povečujejo.

Podjetja, vključno z velikanom Volkswagen, so že napovedali načrte za prenehanje prodaje avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem v Evropi do leta 2035, v nekaterih delih avtomobilske industrijske pa trdijo, da bi lahko ambiciozne načrte dosegli le, če bi politični odločevalci podprli obsežno širjenje infrastrukture za polnjenje električnih vozil.

V EU-ju potekajo tudi pogajanja glede predlogov o zahtevah, da države vzdolž glavnih cest postavijo javne polnilnice.