Po besedah Brede Kutin se Slovenci največkrat pritožimo nad odpravljanjem okvar na izdelkih oz. t. i. poprodajnimi storitvami. Meni, da smo Slovenci kot porabniki vse bolj ozaveščeni, a še vedno vlagamo premalo energije v uveljavljanje svojih pravic. Močno nasprotuje novemu predlogu zakona o varstvu potrošnikov in napoveduje: "Storili bomo vse, kar je v naši moči, da do ukinitve obvezne garancije ne bo prišlo."
Na vprašanje, ali bodo v povezavi s tem zakonom zahtevali tudi referendum, je Kutinova odgovorila, da bodo "najprej storili vse, da se v zakonu ohrani obvezna garancija in da se ga dopolni zgolj v delu prostovoljnih garancij, tako kot je zahtevala Evropska komisija." Pravi,da so najbolj kritična področja nadzora avtomobili in mobilni telefoni.
Predsednica Zveze potrošnikov Slovenije je prepričana, da so organizacije, kot je njihova, pomemben predstavnik interesov potrošnikov. Pravi sicer, da konkretnih možnosti sankcioniranja nimajo, lahko pa svoja stališča v javnosti objavijo, ta pa vse bolj pridobivajo veljavo. Mesečno dobijo okoli 500 prošenj za svetovanje prek elektronske pošte in približno 800 klicev za neposreden nasvet.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje