S tem želijo kupce opozoriti, da je treba razloge za podražitve iskati pri dobaviteljih in proizvajalcih, in ne pri trgovcih. Objavili so abecedni seznam družb in njihovih blagovnih skupin in odstotek podražitve.
Najbolj so se podražili izdelki pekarske dejavnosti, zato je največja trgovska družba Mercator pred dnevi svojim dobaviteljem s področja pekarstva že poslala poziv, naj skušajo cene svojih izdelkov "v dobro potrošnikov znižati".
Pritisk na dobavitelje
V pozivu so svoje dobavitelje tudi opozorili, da bodo v vseh blagovnih skupinah iskali izdelke novih dobaviteljev, ki bodo pripravljeni izdelke primerljive kakovosti zagotoviti po ugodnejših cenah.
Mercator je v časopisih objavil oglas, v katerem svoje kupce poziva, naj bodo pozorni na posebej označene izdelke v njihovih trgovinah, in zagotavlja, da se cene izdelkov kljub podražitvam proizvajalcev niso spremenile.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje