Nakup v vrednosti 1,05 milijarde ameriških dolarjev bo po mnenju DHL-a vnesel konkurenčnost na ameriški trg hitre dostave, ki sta si ga dolgo delila UPS in Fedex. Združeno podjetje bo delovalo pod blagovno znamko DHL, so sporočili iz ljubljanske podružnice DHL International.
Na mesto izvršnega predsednika DHL Holdings (USA) je direktor DHL-a in član upravnega odbora družbe Deutsche Post World Net Uwe Doerken imenoval nekdanjega predsednika in direktorja podjetja Airborne Carla Donawaya.
Z Airbornom, DHL Expressom in DHL Danzasom Air & Ocean bo tako DHL, ki je v 100-odstotni lasti družbe Deutsche Post World Net, ponujal obširen spekter uslug - od ekspresnih in logističnih rešitev, kurirskih in hitrih storitev do težkih špediterskih in logističnih rešitev.
DHL je že predstavil tudi načrte integracije poslovanja podjetja Airborne v svoj obstoječ posel v ZDA. Načrt, po katerem bo potrebno zmanjšanje števila zaposlenih, vključuje tudi zmanjšanje operacijskih in ukinitev podvojenih aktivnosti v obeh podjetjih. Sicer pa mednarodna mreža DHL povezuje več kot 120.000 krajev in zaposluje 71.000 ljudi, od tega 10.000 v ZDA. Doseženi skupni promet je lani znašal približno 5,8 milijarde dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje