Predsednik uprave Pivovarne Laško Dušan Zorko je na novinarski konferenci po skupščini povedal, da neuspela dokapitalizacija, prvič so o njej odločali že januarja, ne pomeni insolventnosti ali celo stečaja družbe. Dodal je, da so pričakovali neuspeh dokapitalizacije, kar pomeni, da se mora pivovarna zdaj osredotočiti na prodajo vsega nepotrebnega premoženja.
Do zdaj je Pivovarni Laško uspelo prodati Fructal, hotel Savinja v Laškem in delnice Triglava. Tudi če bi jim uspelo prodati Mercator, bi pivovarni ostalo še za okoli 200 milijonov evrov dolgov, je pojasnil Zorko. Ob tem je dodal, da so do zdaj vložili odškodninske tožbe zoper vse, ki so družbo potisnili v globoke dolgove.
Po Zorkovi oceni je podjetje pozno vstopilo na trge nekdanje Jugoslavije. Zdaj mora uprava najti odgovor, kakšna bo usoda lastnih blagovnih znamk in trgovskih blagovnih znamk v prihodnosti, je poudaril. Prav tako mora ugotoviti, kako pravilno vstopati na posamezne trge in s katerimi blagovnimi znamkami, da bodo lahko preživeli.
Skupščina Pivovarne Laško je medtem podprla predlog vodstva o pokrivanju lanske čiste izgube v vrednosti 15,5 milijona evrov iz drugih rezerv iz dobička v vrednosti nekaj več kot 390.000 evrov in 15 milijonov evrov kapitalskih rezerv.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje