
Ponudbe so oddali še Gorenjska gradbena družba, ki bi dela opravila za 39,5 milijona evrov brez davka, konzorcij družb IPI, GIC Gradnje in Pedom Asfalti (37,7 milijona evrov), konzorcij podjetij Garnol, Mapri Proasfalt in Tegar (35 milijonov evrov) ter Pomgrad (34,7 milijona evrov), je razvidno iz objave na portalu javnih naročil.
Dela, v okviru katerih bodo obnovili malo manj kot šest kilometrov vozišča v vsako smer, bi lahko stekla letos, končali naj bi jih leta 2027. Predvideni sta zamenjava viadukta Devina in rekonstrukcija še enega viadukta, del projekta je tudi prenova priključka Slovenska Bistrica sever.
Nadaljevanje obnove sledi konec lanskega leta zaključeni prvi fazi, ko so na tem odseku obnovili 3,7 kilometra vozišča v vsako smer. Dela so med drugim vključevala razširitev cestišča na območju odstavnega pasu in obojestransko razširitev mostov na odseku. Sredinski ločilni pas po novem predstavlja betonska varnostna ograja, postavili so tudi protihrupne ograje.
Obnova tudi med Dramljami in Slovenskimi Konjicami
Obenem na štajerski avtocesti poteka celovita obnova odseka med Dramljami in Slovenskimi Konjicami. Dela na tem 6,5-kilometrskem odseku z dvema dvocevnima predoroma ter več viadukti in mostovi predstavljajo največji trenutni gradbeni projekt na obstoječem avtocestnem omrežju. Trajal bo dve gradbeni sezoni. Dars je za izvajalca po več zapletih lani izbral konzorcij Pomgrada, CGP-ja in Iskre, ki naj bi dela opravil za 61,6 milijona evrov brez davka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje