Upravljavec slovenskih avtocest Dars je objavil, da se bo z začetkom februarja začelo izvajanje geoloških, geotehničnih in hidrogeoloških raziskav za pripravo projektne dokumentacije za gradnjo 2. cevi predora Karavanke.
Zapore bodo od februarja do maja, s prekinitvijo za veliko noč in nato spet od septembra do decembra. Dela bodo potekala samo na slovenski strani, saj so bile na avstrijski strani raziskave izvedene v letu 2014 in 2015, pravijo na Darsu.
"Raziskave bodo obsegale izvedbo 14 horizontalnih vrtin, in sicer iz obstoječega predora v smeri nove predorske cevi, izvedbo obsežnih hidrogeoloških, geotehničnih in geofizikalnih meritev v vrtinah znotraj predora in na površju nad predorom ter laboratorijske preiskave odvzetih vzorcev ter v zaključku izdelavo elaboratov, ki bodo predstavljali izhodišče za projekte nove vzhodne predorske cevi, portala predora, novega mostu čez Savo in dela avtoceste ter za geotehnične pogoje projektov odlagališč viška izkopanega materiala," so zapisali na Darsu.
Upravljavec avtocest tudi pojasnjuje, da je umestitev nove cevi avtocestnega predora Karavanke in manjkajoče polovice avtoceste v prostor v postopku priprave za državni prostorski načrt. Načrtovana prostorska ureditev obsega gradnjo nove predorske cevi, dolge približno 3530 metrov, in manjkajočega dela avtoceste med vhodom v predor in obstoječo cestninsko postajo v dolžini približno 620 metrov.
Stalna usklajevanja z Avstrijo
Predor Karavanke je skupni projekt z Republiko Avstrijo, zato potekajo stalna usklajevanja projektnih rešitev in drugih odprtih problematik v okviru tehničnega in gradbenega odbora za dograditev predora Karavanke, v katerih so predstavniki slovenske in avstrijske strani. Predvideno sprejetje državnega prostorskega načrta je junij 2016.
"Predvidevamo, da se bo gradnja 2. cevi začela leta 2018, odvisno od pridobitve gradbenega dovoljenja in od uspešnosti razpisa za pridobitev izvajalca gradbenih del. Predvidevamo, da bo druga cev dokončana leta 2021 in takoj po dokončani 2. cevi predora, se bo promet preusmeril v novo cev (kjer bo potekal dvosmerno). V obstoječi (stari) cevi pa se bodo začela izvajati sanacijska dela. Menimo, da bosta obe cevi lahko operativni do leta 2023," pravijo na Darsu.
Investicijska vrednost projekta dograditve predora Karavanke vključno z manjkajočo polovico avtoceste in z vsemi potrebnimi ureditvami na slovenski strani je trenutno ocenjena na 149,3 milijona evrov brez DDV-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje