Facebook letos pričakuje 31,94 milijarde dolarjev prihodkov od mobilnih oglasov, kar bi bilo 42,1 odstotka več kot leta 2016. S tem bi osvojil 22,6-odstotni svetovni delež oglasov na mobilnih napravah in bi zaostajal le še za Googlom, ki ima 35,1-odstotni delež.
Prihodki od mobilnih oglasov rastejo vseh pet let, odkar so delnice Facebooka na borzi. Prihodki od mobilnih oglasov so 85 odstotkov vseh oglaševalskih prihodkov Facebooka, ki so v prvem četrtletju znesli 7,86 milijarde dolarjev.
Blizu dvema milijardama uporabnikov
Facebook je bazo rednih mesečnih uporabnikov ob koncu četrtletja glede na isto obdobje lani razširil za 17 odstotkov na 1,94 milijarde, medtem ko so strokovnjaki pričakovali rast na 1,91 milijarde uporabnikov.
Vlagatelje Wall Streeta je sicer zanimalo le opozorilo, da se bo rast oglasnih prihodkov v prihodnje upočasnila. Delnice Facebooka so se v podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov tako pocenile za 2,7 odstotka, na 147,60 dolarja. Podjetje je opozorilo finančne trge, naj računajo na to, da rekordov z oglasi ne bo več mogoče podirati, ker so že blizu skrajne meje prostora za oglase na straneh uporabnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje