Projekt Edison v okviru partnerstva z nemškim Daimlerjem, ki ima med drugim v lasti tudi znamko Smart, je v Revozu potekal skoraj osem let. Proizvodnja smarta z bencinskim motorjem je živela med letoma 2014 in 2019, v tem obdobju pa so izdelali 216.530 vozil tega modela, so pojasnili v družbi.
Za Revoz je bil pomemben tudi smart z električnim motorjem, saj so s tem "pridobili prva znanja in tehnologije na področju električnih vozil". Skupaj so izdelali 32.326 električnih smartov forfour, so dodali v Revozu.
Trenutno se avtomobilska skupina Renault in z njo tudi Revoz še vedno spopadata z velikimi težavami na področju oskrbe z elektronskimi deli. Poslovanje je zaradi tega oteženo, veliko je prilagajanj in sprememb proizvodnih načrtov, pojasnjujejo v novomeški družbi.
V Revozu po končanju omenjenega projekta Edison izdelujejo oz. sestavljajo še tri Renaultove avtomobilske modele: twingo, električni twingo in clio. Od marca dalje – kar je med drugim tudi posledica končanja projekta Smart – obratujejo v eni izmeni in dnevno izdelajo približno 330 vozil.
Zaradi krčenja proizvodnje so bili primorani prilagoditi tudi število zaposlenih. Odpustiti nameravajo približno 450 ljudi, odhodi pa potekajo tako, kot so načrtovali, so pojasnili. "Glede obetov za prihodnost ne moremo dati nobenih konkretnih informacij, saj je trenutna situacija zelo negotova, predvsem zaradi oskrbe s polprevodniki in globalnega prestrukturiranja avtomobilske industrije," so še sporočili iz Revoza.
Revoz je imel konec februarja približno 2100 zaposlenih. Sindikalist Slavko Pungeršič je za STA napovedal, da bo odpuščanje približno 450 delavcev postopno, načrt pa je, da naj bi v Revozu konec leta zaposlovali približno 1600 ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje