"V preteklosti se je pri določanju strategije pojavljal strah, da bomo s prevzemom s strani tuje družbe izgubili linije, za katere smo nacionalno zainteresirani. Vendar reševanje z dokapitalizacijami brez strateškega pozicioniranja nima smisla," je za Radio Slovenija povedal ekonomist Marko Jaklič.
Adria Airways naj bi bila namreč na robu prisilne poravnave in celo stečaja. Ali to drži, od predsednika upravnega odbora Adrie Maksa Tajnikarja ni bilo mogoče izvedeti, saj ni bil dosegljiv.
Negotova naj bi bila tudi menjava vodstva, dejstvo pa je, da se je vodstvo Adrie Airways pred letom hvalilo, da so se izognili krizi, vendar bi natančen pogled najbrž že takrat pokazal, da je podjetje v težavah, saj odplačuje 30 let stare dolgove, in da dolgoročno ne bo preživelo s takim poslovnim modelom.
Adria bi zdaj potrebovala strateškega partnerja, že dalj časa pa se kot najverjetnejši omenja nemško podjetje Lufthansa. V Adrii naj bi se nabralo že za 130 milijonov evrov dolgov, od tega je za 80 milijonov evrov posojil, večina pa je najetih pri NLB-ju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje