Tradicionalno trgovci na ta praznik potrošnje ponudijo velike popuste na večino izdelkov, tudi na hrano, kar potrošniki z veseljem izkoristijo.
Kitajski veletrgovec ugodnih nakupov letos ni nudil samo 24 ur, temveč med 1. in 3. novembrom, potem pa tradicionalno še 11. novembra. V času akcije so ustvarili 498,2 milijarde juanov (74,1 milijarde dolarjev) prometa. Koliko so kupci tam zapravili zgolj v sredo, ni navedla. Alibaba je dal na voljo 16 milijonov znižanih izdelkov. Lanska prodaja v okviru dneva samskih je bila v višini 38,4 milijarde dolarjev, a je takrat potekala le 24 ur.
Kljub visoki prodaji so delnice Alibabe na borzah sredo končale s padcem.
Spletni trgovski velikan JD je medtem na dan samskih ustvaril za 271,5 milijarde juanov prodaje.
Letošnji dan samskih so analitiki spremljali še podrobneje kot v preteklih letih, saj služi kot kazalnik razpoloženja kitajskih potrošnikov po koronski krizi. Drugo največje gospodarstvo na svetu je s takojšnjimi strogimi ukrepi spomladi širjenje virusa uspešno zajezilo in se zdaj spopada le še z občasnimi manjšimi izbruhi. Vseeno je prodaja na drobno pri okrevanju zaostajala za industrijo, a se to počasi spreminja.
Zaradi covida-19 številni Kitajci ne morejo potovati v tujino, zato se je še okrepila spletna prodaja. Zato je pričakovati tudi porast prodaje luksuznih dobrin, ki jih običajno kupujejo na potovanjih v tujini.
Cela mašinerija za zadovoljitev apetitov potrošnikov
Kot smo poročali, je dan samskih zagotovo eden največjih letošnjih nakupovalnih trendov, da pa je njegova izvedba sploh mogoča, se je nanj na Kitajskem pripravljalo tri milijone delavcev, ob pomoči 4000 čarterskih letal in tovornih ladij.
Ni še jasno, po čem so kupci najbolj segali, po napovedih naj bi bili med bolj iskanimi robotski in navadni sesalniki ter škatle z orodjem, računali so tudi na visoko prodajo različnih vitaminov in čistilcev zraka. Lani so med najpogosteje uvoženimi dobrinami zaznali lepotne produkte in hrano za živali. Pri kozmetičnih izdelkih za moške so imeli kar 3000-odstotno rast.
Dan samskih je sicer nastal leta 2009 na pobudo spletnega trgovca Alibaba kot nasprotje prazniku zaljubljenih, valentinovemu. Šlo naj bi za priložnost, ko se lahko posamezniki pocrkljajo s čim novim. Popusti so se kmalu razširili na druge spletne trgovine in tudi fizične prodajalne.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje