V koprsko pristanišče lahko zdaj vplujejo ladje z večjim ugrezom, torej tudi bolj naložene, zaradi česar se lahko poveča število zabojnikov. To so ladjarjem obljubljali že več let, zato so jih takoj, ko je nizozemska družba, ki je poglabljala dno, zapustila Koper, o tem že obvestili, je povedal predsednik uprave Drago Matić: "Včeraj smo poslali obvestilo ladjarjem in drugim zainteresiranim strankam glede novega ugreza."
Ladjarji imajo sicer svoje poti že začrtane, a v Luki vseeno računajo, da se bo učinek te naložbe in morebitne spremembe ladijskih poti poznal v kratkem: "Oni tega ne delajo pogosto, je pa zdaj tisti trenutek, ko se na tržišču dogajata reorganizacija ladijskih linij in združevanje ladjarjev, tako da pričakujemo prve rezultate že januarja 2015."
Drugi tir je nujen
Zdaj se je končala le prva faza poglabljanja, predvidoma prihodnje leto bodo morje poglobiti še za en meter: "Sledi naslednja faza poglabljanja na minus 15, sledi podaljšanje obale za 100 metrov, sledijo zaledne skladiščne površine, sledijo nove tirne kapacitete," je naštel Matić.
V Luki načrtujejo povečevanje pretovora, a z omejitvijo - leta 2018 ali 2020 obstoječa železniška infrastruktura ne bo zmogla vsega pretovora. Nobenemu ministru doslej drugega tira še ni uspelo spraviti do gradbenega dovoljenja, kaj šele do uresničitve. Matić upa, da do srečanja s prihodnjim ministrom za infrastrukturo ne bo treba čakati predolgo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje