Tik ob zagrebški areni je kulinarično podjetje Jezeršek postavilo poseben šotor, v katerem bodo vsak dan prvenstva pogostili več kot 600 gostov. Veliki met pa je uspel tudi mariborski agenciji Zadrga, ki jo je Fiba najela za izdelavo celostne podobe prvenstva. Uradni logo na parketu, napisi pod koši, vsaka podoba, črka, je plod slovenskega znanja.
Na prvenstvu pa bodo izstopale barve še enega slovenskega podjetja. Pivovarna Laško je namreč podpisala dveletno pogodbo o pokroviteljstvu hrvaške košarkarske reprezentance in tako postala uradni ponudnik pijač v navijaških kotičkih. Samo ta konec tedna računajo, da bodo prodali več kot 10.000 litrov piva.
To pa gre precej v nos hrvaškim pivovarjem. Neuradno so se proizvajalci Karlovačkega, Ožujskega in Pana pritožili hrvaški košarkarski zvezi, češ da jim je slovensko podjetje speljalo sponzorstvo hrvaške reprezentance.
Več si poglejte v spodnjem videoprispevku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje