Delavci so tako do v enem tednu odstranili okoli 20.000 ton starih asfaltnih plasti, sanirali spodnje plasti in v stezo vgradili okoli 12.000 ton asfalta. Foto: MMC RTV SLO
Delavci so tako do v enem tednu odstranili okoli 20.000 ton starih asfaltnih plasti, sanirali spodnje plasti in v stezo vgradili okoli 12.000 ton asfalta. Foto: MMC RTV SLO
Prvi teden obnove na Brniku mimo

Dela bodo končana čez en teden, s tem pa bo končana pred štirimi leti začeta okoli 23 milijonov evrov vredna naložba v osnovno letališko infrastrukturo. Poleg steze se prenavljajo še spojnice, vzporedna vozna steza, ploščad za parkiranje malih letal, širi pa se tudi letališko ploščad.

Prvi in drugi del na vsakem koncu letališke steze, dolge okoli 1.000 metrov, so prenovili v letu 2009, saj je bilo dela mogoče opraviti na način, da niso preveč motila letalskega prometa. Zaradi obnove osrednjega dela steze pa so morali za dva tedna zapreti letališče.

Delavci na pol poti
Delavci so tako do v enem tednu odstranili okoli 20.000 ton starih asfaltnih plasti, sanirali spodnje plasti in v stezo vgradili okoli 12.000 ton asfalta. Čaka jih še vgraditev okoli 8.100 ton asfalta. Ob tem potekajo tudi gradbena dela za elektroinštalacije in menjava v asfalt vgrajenih svetilk steze ter menjava kabelskih povezav s transformatorji. Vgrajenih bo 212 svetilk, 46 kabelskih jaškov in položenega 42,6 kilometra kabla.

Stane Bobnar, direktor Aeroinženiringa, je dejal, da so zaprtje letališča izkoristili tudi za adaptacijo prostorov varnostno-operativnega centra, sanitarij in sistema pregleda ter nadzora prtljage. Nov potniški terminal, ki bo stal 60 milijonov evrov, naj bi začeli graditi prihodnje leto.

Za predsednika uprave Aerodroma Ljubljana Zmaga Skobirja je najpomembneje, da bodo letališče lahko odprli 21. aprila. S potekom del je zadovoljen, saj delavci sledijo zastavljenim rokom.

Prvi teden obnove na Brniku mimo