K uresničitvi zastavljenega cilja več kot milijon prenočitev je po navedbah turističnih delavcev ključno prispeval prav zadnji, adventni mesec, ko so turisti v Ljubljani opravili kar 21 odstotkov več prenočitev kot decembra leto prej. Ljubljana je tako v dobrih 10 letih več kot podvojila število prenočitev, pol milijona je presegla šele leta 2004.
Glavno mesto si je lani prislužilo tudi dva odmevna naziva. Lonely Planet je Ljubljano uvrstil na drugo mesto lestvice najzanimivejših evropskih destinacij leta 2014, mesto pa je prejelo še naziv zelene prestolnice Evrope za leto 2016.
V Turizmu Ljubljana poudarjajo tudi močno spletno navzočnost. Temelj zanjo sta predstavljali vsebinska prenova in nadgradnja spletnega mesta Visit Ljubljana, tudi s tako imenovano trgovino doživetij. Ljubljana je na tem področju med vodilnimi destinacijami na svetu, kar po navedbah turističnih delavcev potrjujeta tudi nagrada za spletne vsebine združenja Digital Think Tank in postavljanje Ljubljane kot primera dobre prakse na mednarodnih konferencah z digitalnimi trendi.
Sicer pa je Ljubljana postala ena izmed pilotnih slovenskih destinacij, ki uvaja kazalnike ETIS - sistem evropskih kazalnikov za trajnostne destinacije, ki ga je razvila Evropska komisija. Letos je največji izziv še naprej povečevati število prenočitev in obiskov mesta ter celostno izboljšanje konkurenčnosti destinacije, tako z vidika prepoznavnosti, infrastrukture, ponudbe kot tudi z vidika dostopnosti, so zapisali. Pred njimi je tudi pomembno pripravljalno leto, da bo Ljubljana v letu 2016 zelena prestolnica Evrope v pravem pomenu besede.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje