Med institucijami je največje zaupanje v televizijo in radio, med poklici pa v gasilce. Zaupanje v Evropsko unijo je 36-odstotno, v evro pa 51-odstotno, je še pokazala raziskava Trusted Brand 2011.
Slovenija se je letos po štirih letih lokalnega izvajanja prvič pridružila tej vseevropski raziskavi, ki jo revija Reader's Digest izvaja že enajst let. Po besedah Iztoka Sile, direktorja marketinga in odnosov z javnostmi pri Mladinski knjigi, je potekala v 16 državah, pri čemer so bralci revije Reader's Digest izbirali zmagovalce v 20 skupnih, obenem pa še v lokalnih kategorijah. V vseevropski raziskavi je sicer sodelovalo 33.005 anketirancev, od tega v Sloveniji 1005. Proračun za slovenski del raziskave je znašal okoli 30.000 evrov.
Med znamkami, ki so zmagale v več kot petih državah, so Nivea (negovalna kozmetika za kožo), Nokia (mobilni telefon), Visa (plačila/kreditne kartice), Canon (kamera, fotoaparat), HP/HP Compaq (osebni računalnik), Ariel (pralni prašek), Kellogg's in Nestle (oba proizvajalca kosmičev za zajtrk) in Miele (gospodinjski aparati), je navedla urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek.
Petkratni slavljenci so ...
Med zmagovalnimi znamkami je v Sloveniji 21 takšnih, ki so v svoji kategoriji slavile že petič zaporedoma. To so Renault, Gorenje, HP, Nokia, Telekom Slovenije, Canon, Kompas, NLB, Mastercard, Zavarovalnica Triglav, Siol, Petrol, Cedevita, Lekadol, Nivea, Ariel, Fructal, Zala, Barcaffe, Ljubljanske mlekarne in Mercator.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje