Omenjena aplikacija se namreč vztrajno širi po večjih mestih v Evropi in predstavlja konkurenco bolj znanemu Uberju. Le trije kliki in taksi je že na poti, konec je klicanja in čakanja na telefonsko zvezo. Vožnjo lahko plačamo z gotovino ali kreditno kartico, voznike pa ocenjujemo in tako preprečimo, da bi nas naslednjič prišel iskat voznik, s katerim smo bili nezadovoljni in mu dali slabo oceno. In seveda obratno. Z aplikacijo pa lahko tudi spremljamo pot naročenega taksija.
Direktor in soustanovitelj HOPIN TAXI-ja Martin Winkler: "Glavna prednost aplikacije je to, da lahko stranka vidi, kateri avtomobil je na poti in točno kje je, tako da gre lahko ven ob pravem času, ne pa da čaka in išče taksi."
"Domači taksisti" so proti
Sicer bolj znana aplikacija za naročanje prevozov je Uber. A po svetu med "domačimi taksisti" nima privržencev. Tako so proti "uber taksistom" protestirali v Argentini, Braziliji, na Portugalskem in Madžarskem. A Uber se širi. Če in kdaj prihajajo v Ljubljano, sicer še ne vedo, so nam pa sporočili, da želijo biti prisotni v vseh modernih, dinamičnih in naprednih mestih, kar je tudi Ljubljana, to pa seveda ne pomeni nič dobrega za ljubljanske taksiste.
A ljubljanski taksisti menijo, da gre za nelojalno konkurenco, navdušeni pa niso niti nad novostjo, ki jo bo septembra ponudil Ljubljanski potniški promet (LPP). "Vsakih 10, 20 taksistov več, toliko bolj je nelojalna konkurenca. Oni svojih papirjev in taks ne bodo plačevali," je izpostavil Tomo Žmavc, predsednik Taksi društva Ljubljana.
Od septembra naprej pa se bodo Ljubljančani lahko vozili tudi z električnimi vozili LPP-ja, ki jih bodo - tako kot do zdaj taksije - poklicali. Iz LPP-ja sicer sporočajo, da ne gre za neposredno konkurenco taksijem, a kaj drugega je prevoz na klic kot taksi?
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje