"Cena Bobove tarife, tako v predplačniškem kot v naročniškem segmentu, je namreč nižja od Simobilovega stroška zaključevanja klicev v druga omrežja," je pojasnila predsednica uprave Izimobila Metka Marinšek.
Po besedah Marinškove, "gre za namerno izrivanje konkurence s trga oziroma namerno povzročanje škode konkurenci", zato ne vidi druge poti kot prijavo na uradu (UVK).
Niso monopolisti
V Simobilu so v povezavi s tem pojasnili, da t. i. škarje cen res predstavljajo kršitev konkurenčne zakonodaje od monopolista na trgu, kar pa Simobil na slovenskem trgu nikakor ni.
Dodajajo, da z Bobom lahko poslujejo pozitivno, predvsem zaradi nizkih stroškov poslovanja. Tovrstne nizkocenovne ponudbe sicer predstavljajo povsem običajen, uspešen poslovni model v vseh razvitejših državah EU-ja, pravijo v Simobilu.
Klici niso vse
Ponudba Bob po njihovih pojasnilih temelji na pozitivnem poslovnem modelu, ki pokriva vse stroške. Velik del klicev se namreč konča v omrežju Simobila, poleg tega pa pomemben delež prihodkov predstavljajo tudi storitve, kjer se ne zaračunavajo stroški zaključevanja - npr. SMS.
Simobil je na začetku novembra predstavil nizkocenovne predplačniške in naročniške pakete za mobilno telefonijo pod blagovno znamko Bob. Njihova posebnost je, da nimajo fiksne mesečne naročnine in ne vključujejo naročniške vezave.
Hkrati navajajo, da je Bob na voljo le v spletni trgovini in na posredniških prodajnih mestih, kot so npr. bencinski servisi ter poštnih poslovalnicah. Ker gre za mednarodno blagovno znamko, so nižji tudi stroški upravljanja in načrtovanja z njo.
Poročali smo že, da je prav tako zaradi suma t. i. cenovnega dampinga, Simobil vložil tožbo tudi proti Mobitelu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje