Vlada je po propadu Adrie nalogo preverjanja možnosti ustanovitve nove letalske družbe zaupala DUTB-ju. En mesec po stečaju prevoznika so na slabi banki potekale prve predstavitve projekta. Družba bi sprva letela s petimi Canadairovimi letali, zaposlila bi do 200 ljudi, zaradi vzpostavitve celotne letalske operacije pa bi prvo leto sklenila z 20 milijoni evrov izgube, je neuradno izvedel Radio Slovenija.
Sicer to naj ne bi bile zadnje številke, saj izračuni še niso zaključeni. Na DUTB-ju podrobnosti projekta ne komentirajo. Poznavalci letalske panoge pa o uspešnosti projekta s tako imenovanim tujim strateškim partnerjem močno dvomijo, saj bi ta imel od tega projekta le koristi, država pa levji delež odgovornosti.
Če bi ideja o ustanovitvi novega prevoznika dobila zeleno luč, bi ustanovitelj – domnevno DUTB v sodelovanju s partnerjem – do vsega, kar potrebuje za zagon, najlažje in najhitreje prišel z nakupom tako imenovane Adrijine poslovne celote, ki je na voljo v stečajni masi.
Zanimanje za nakup obstaja, pojasnjuje stečajni upravitelj Janez Pustatičnik: "V stečajnem postopku smo do zdaj izvedli več sestankov s tujimi kot tudi domačimi interesenti. Ponudbe po objavljenem vabilu na Ajpes pričakujemo do 11. 11. Na podlagi prejetih ponudb pa se bomo odločili glede nadaljnjega postopanja."
Večina jih povprašuje po tako imenovani AOC-licenci, ki je poleg operativne licence ključen dokument za letalsko družbo, dodaja Pustatičnik. S kupci, ki bodo za poslovno celoto ponudili največ, se bodo pogajali naprej in celoto prodali najboljšemu ponudniku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje