![](https://img.rtvcdn.si/upload/Slovenija/gorenje_2.jpg)
Raziskava o vrednosti evropskih blagovnih znamk Eurobrand 2008, ki so jo prejšnji teden predstavili na Dunaju, ocenjuje Nokijino tržno vrednost na 38,28 milijarde evrov, vrednost Vodafona na 24,13 milijarde evrov, Mercedes-Benz pa je ocenjen na 21,36 milijarde evrov.
Nemčija in Velika Britanija z najvrednejšimi znamkami
Država z največ uglednimi blagovnimi znamkami je sicer Nemčija, saj jo na lestvici prvih 50 predstavlja 15 podjetij. Najboljših deset blagovnih znamk v Nemčiji je skupaj vrednih 153 milijard evrov, tesno sledi Velika Britanija s 146 milijardami evrov.
Na evropskem zemljevidu blagovnih znamk sicer vlada velik prepad med Vzhodom in Zahodom, ugotavljajo avtorji raziskave. Po deset najboljših znamk Nemčije, Velike Britanije in Francije predstavlja skupaj 46 odstotkov vrednosti najboljših deseteric iz vseh 24 držav. Nadaljnjih 44 odstotkov predstavlja sedem držav - Italija, Španija, Švica, Nizozemska, Finska, Švedska in Avstrija.
V vzhodnoevropskih državah vladajo blagovne znamke mednarodnih podjetij. Izjema so največja madžarska poslovna banka OTP Bank, ruski mobilni operater Beeline in slovenska znamka gospodinjskih aparatov Gorenje. Ta podjetja bi bila lahko služila vzgled preostalim vzhodno- in srednjeevropskim državam, navajajo avtorji raziskave.
C. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje