Novela zakona bo posodobila tudi postopke nadzora nad socialno zakonodajo v cestnem prometu, in sicer gre za pravila o časih vožnje, odmorih in počitkih voznikov. Po zagotovilih vlade bo novela prinesla večjo varnost v cestnem prometu, zmanjšanje možnosti izkoriščanja mobilnih delavcev ter manj sive ekonomije in več poštene konkurence v panogi. Poslanci so se v razpravi strinjali, a opozarjali, da je ključno izvajanje nadzora.
Večina določb, ki urejajo področje uporabe tahografov, vozniških kartic in tahografskih vložkov, se bo sicer začela uporabljati še letos, je poslancem pojasnil državni sekretar ministrstva za infrastrukturo Klemen Potisk.
"Kontrole nad spoštovanjem zakona morajo biti redne in temeljite," je zahteval Miha Kordiš iz ZL-ja, DeSUS-ova poslanka Marija Kotnik Poropat pa je pristojne pozvala, naj policiste opremijo z ustrezno opremo, ki jim bo omogočala boljše in hitrejše odkrivanje prirejenih tahografov.
Novela zakona v slovenski pravni red vnaša določbe evropske uredbe, ki ureja področje tahografov. Uveden bo nov pametni tehnološko napredni tahograf, s katerim se bo zmanjšala možnost manipulacij na področju socialne zakonodaje. Obvezna vgradnja pametnih tahografov v nova vozila je predvidena za leto 2019, kar bo urejeno z akti Evropske komisije (EK).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje