Opomin se nanaša na odprtje železniških trgov konkurenci. Evropska komisija je med pomanjkljivostmi naštela premajhno samostojnost upravljavcev in infrastrukture glede na prevoznike v železniškem prometu, nezadostno izvajanje določb direktive o uporabninah za uporabo železniške infrastrukture in odsotnost neodvisnega regulativnega organa s potrebnimi pooblastili, ki bi reševala težave, povezane s konkurenco v železniškem sektorju.
Prvi opomin so države, tudi Slovenija, dobile junija lani, ker pa od takrat niso upoštevale opozoril Evropske komisije, se je začela druga faza.
Neuradno: SŽ na infrastrukturni in prometni del
Minister za promet Patrick Vlačič je dejal, da bodo, ko bo prejel dokončno različico študije o prihodnjem oblikovanju železniškega sektorja, začeli postopoma odpravljati neskladja z evropsko zakonodajo. Osnutek so na ministrstvu že prejeli, kaže pa mogoče oblike organiziranosti Slovenskh železnic in javnega železniškega sektorja v prihodnje. Mogoče rešitve bo ministrstvo predstavilo vladi in nato bodo začeli odpravljati neskladja z evropsko zakonodajo.
Po neuradnih informacijah naj bi se na ministrstvu za promet odločili za delitev Slovenskih železnic na dva dela, na infrastrukturni del skupaj z investicijami, kamor naj bi priključili tudi direkcijo za investicije v železniško infrastrukturo, in prometni del, je pred tednom poročal časopis Dnevnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje