Brankoviča čaka težka naloga. Dogovoriti se bo moral z nezadovoljnimi sindikati in zmanjšati izgubo Slovenskih železnic. Foto: MMC RTV SLO
Brankoviča čaka težka naloga. Dogovoriti se bo moral z nezadovoljnimi sindikati in zmanjšati izgubo Slovenskih železnic. Foto: MMC RTV SLO

V družbi, v katero prihaja, so odnosi slabi, saj so se sindikati odločili za pripravo opozorilne stavke zaradi, kot trdijo, nepravilnosti dozdajšnjega v. d. generalnega direktorja Aleša Tavčarja. Ta je še v sredo, zadnji dan mandata, izvedel nekatera imenovanja in odpovedal sestanek s sindikati. Poleg tega se železnice utapljajo v izgubah, ki naj bi konec leta dosegle 30 milijonov evrov.

Brankovič je v svoji predstavitvi dejal, da bo skušal uresničiti vizijo, da Slovenske železnice postanejo najpomembnejši, tehnološko napreden in strokovno učinkovit sistem s celovito integrirano storitvijo v prevozu blaga, ponudnik celovitih in prijaznih storitev v potniškem prometu ter učinkovit vzdrževalec sodobne in varne železniške infrastrukture ter prevoznih sredstev. Za uresničitev vsega naštetega pa bo potrebna aktivna podpora lastnika, torej države in zaposlenih.

Brankovič bo Slovenske železnice vodil prihodnja štiri leta z možnostjo podaljšanja mandata. Pred njim so železnice bolj ali manj uspešno vodili Matic Tasič, ki je moral odstopiti, saj se ni odpovedal županovanju, Tomaž Schara, Peter Puhan, Branko Omerzu, Jože Jurkovič, Boris Živec, Blaž Miklavčič, ki je edini železnice pripeljal iz rdečih številk, Igor Zajec in Marjan Rekar, ki je edini na položaju zdržal cel mandat.