Pahor in Pelata sta se strinjala, da je dolgoletno sodelovanje med Revozom, Renaultom in Slovenijo dobro in v korist vseh strani. Govorila sta tudi o trenutnih razmerah v avtomobilski industriji.
"Francija je eden najpomembnejših trgovinskih partnerjev za Slovenijo, želimo si povečati obseg blagovne menjave," je povedal Pahor in dodal, da je avtomobilska industrija za Slovenijo pomembna tudi zaradi tega, ker je nanjo vezanih veliko dobaviteljev in poddobaviteljev.
Pri tem je poudaril, da proizvodnja v Revozu teče v polnem teku in da bo tako tudi ostalo, še več, obetalo naj bi se, da bo celo nadgrajena. Neuradno bi šlo lahko za nadgradnjo z dvosedom cabrioletom.
Revozovi delavci v treh izmenah
Revoz ima trenutno dovolj naročil, tako da delavci delajo v treh izmenah. Kot zatrjujejo, imajo tudi večino sobot delovnih, kar je velik napredek glede na april, ko so morali zaradi težav z dobavo volanskih drogov za dva dni celo ustaviti proizvodnjo. Že pred prvomajskimi prazniki so nato uvedli popolno nočno izmeno, trenutno pa dnevno sestavijo 880 vozil, od tega 80 odstotkov twingov. Veliko povpraševanje je še zmeraj po cliu 2, zato potekata prozivodnji tako v novomeški tovarni kot v francoskem Flenu.
Revoz trenutno daje delo 3.000 ljudem, v zadnjem času so za potrebe nočne izmene zaposlili 150 novih delavcev, je poročala TV Slovenija. Četrtina delavcev prihaja iz Adrie Mobil, koliko časa pa jih bodo potrebovali, je odvisno od razmer na trgu.
Aleš Bratož, predsednik uprave Revoza, pri tem zatrjuje, da bo Revoz s polno zmogljivostjo delal vsaj do kolektivnega dopusta, torej do konca julija.
E. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje