Kot meni etnolog Janez Bogataj, bi bilo dobro, da bi Slovenija čez kako leto dni imela tri produkte, s katerimi bi se postavljala. Posamezni turistični kraji imajo svojo znamenitost, ki jo lahko tržijo. Ljubljana ima zmaja, Bled otok in zvonček želja, Piran Tartinija, večina mest pa svojih posebnosti nima. Potrebna je spominkarska piramida in mi rabimo vrh te piramide. Nepotrebno je proizvajati nove spominke, še meni Bogataj.
Medtem pa Turistična zveza Slovenije v sodelovanju z nekaterimi drugimi turističnimi organizacijami od začetka devetdesetih let vsako leto pripravlja natečaj za turistični spominek leta. Ta natečaj naj bi pripomogel k razmahu in dvigu kakovosti ponudbe turističnih spominkov, zanimanje pa je vsako leto veliko. Letos je 61 avtorjev na ocenjevanje ponudilo kar 72 predlogov.
Katalog spominkov iz Slovenije
Slovenska turistična organizacija pa je letos izdala katalog spominkov iz Slovenije, pri oblikovanju katerega je sodeloval tudi Bogataj. V njem so z nekaj izbranimi primeri predstavili le temeljne spominkarske skupine. Med njimi tako na primer predstavljajo knjige, rokodelske izdelke, kot so idrijske čipke, izdelke iz gline, slame, kovine, lesa in stekla, tudi izdelke unikatnega in industrijskega oblikovanja. V katalogu so predstavljeni tudi duhoviti spominki, maskote v nošah slovenskih pokrajin, kulinarični in gastronomski spominki, spominki iz narave, celo izdelki slovenske kozmetične in tekstilne industrije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje