Direktor Pivovarne Laško Dušan Zorko je pojasnil, da je pogodbeni koncern osnova za uresničitev novega poslovnega modela, ki temelji na vodenju skupine pivovarne kot enovitega podjetja.
Strategija rasti predvideva tudi nadaljnjo krepitev položaja skupine Pivovarne Laško na obstoječih in novih trgih. Do konca leta 2014 se tako načrtuje rast neto prihodkov v segmentu piva za pet odstotkov, v segmentu vode in brezalkoholnih pijač pa za sedem odstotkov. Čisti dobiček skupine naj bi tako znašal 60 milijonov evrov.
V strategiji so zajete družbe Pivovarna Laško, Pivovarna Union, Fructal, Radenska, Vital, Fructal Mak in Pečka Pivara.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje