Velenjski premogovnik ima novo pridobitev - dizel lokomotivo DZ 1800 2+2 scharf, namenjeno prevozu po enotirnih visečih progah.
V premogovniku na leto pripeljejo okoli , rovov pa je za 56 kilometrov. Prav zato bo lokomotiva, ki je zasnovana za obratovanje v rudnikih s podzemeljsko uporabo v eksplozijsko nevarnih področjih s koncentracijo metana do 1,5 odstotka, zelo dobrodošla.
"Z modernizacijo nadaljujemo"
Ob zagonu lokomotive danes zjutraj je direktor premogovnika Milan Medved dejal, da pridobitev predstavlja nosilni steber transportnega sistema in bodo kljub finančnim obremenitvam modernizacijo nadaljevali.
Nosilnost do 21 ton
Celotna kompozicija lokomotive je dolga 37 metrov, naenkrat lahko prevaža največ 21 ton, sama kompozicija pa tehta 11 ton. Lokomotiva z vodnim hlajenjem doseže največjo hitrost 2,4 metra na sekundo, njena členkasta konstrukcija pa bo omogočala precejšnjo gibljivost v jamskih prostorih in razstavitev v posamezne transportne enote.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje