Po mnenju svetovalnega podjetja Ernst & Young (EY) se bodo morali avtomobilski proizvajalci kljub velikemu povpraševanju v prihodnje prilagoditi težjemu poslovnemu okolju.
"Dnevi sanjskih marž bodo kmalu mimo," je dejal industrijski svetovalec EY Peter Fuss, ki se zanaša na podatke analize ključnih številk 16 največjih svetovnih avtomobilskih podjetij. Razlog je med drugim v tem, da naj bi se dobava polprevodnikov v prihodnjih mesecih normalizirala, s tem pa bi lahko znova pospešili proizvodnjo avtomobilov.
Do zdaj je proizvodnjo omejevalo pomanjkanje čipov, je pojasnil vodja oddelka za mobilnost v zahodni Evropi pri EY Constantin Gall. "Redki polprevodniki so večinoma vgrajeni v vozila z visokimi maržami; hkrati pa proizvajalcem skoraj ni treba odobriti znižanja cen, ampak lahko v nekaterih primerih cene celo potisnejo močno navzgor."
Povpraševanje naj bi padlo
Po Fussovih besedah je trenutno vse več težav pri povpraševanja. Zaradi energetske krize in bližajoče se svetovne recesije je zanimanje za nakup avtomobila manjše. Prav tako ni videti sproščanja cen materiala, logistike in energentov. Še naprej slabi tudi prodajni trg na Kitajskem. V drugem četrtletju je prodaja industrijskih velikanov padla za 24 odstotkov. BMW, VW in Mercedes-Benz so skupaj imeli 19-odstotni primanjkljaj v prodaji vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje