BYD je predstavil novo tehnologijo na področju polnjenja baterij. Foto: EPA
BYD je predstavil novo tehnologijo na področju polnjenja baterij. Foto: EPA

Čisti dobiček BYD-ja je bil prav tako rekorden in je znašal 40,3 milijarde juanov oziroma 5,5 milijarde dolarjev.

BYD je sporočil, da so prihodki lani narasli za 29 odstotkov, čisti dobiček pa za 34 odstotkov, razlog pa je prodaja hibridnih vozil.

BYD je lani prodal 1,76 milijona električnih vozil, približno enako število kot Tesla (1,79 milijona). Če pa se k temu doda še prodaja BYD-jeva hibridnih vozil, je skupno število prodanih vozil po svetu veliko večje, in sicer 4,3 milijona.

Kitajski proizvajalec je v nedeljo predstavil nizkocenovni avtomobil Qin L, ki predstavlja tekmeca Teslinemu modelu 3, ki je bil dolgo časa najbolj prodajano električno vozilo na Kitajskem, poroča BBC.

Cena osnovnega modela Qin L je 119.800 juanov oziroma približno 16.500 dolarjev, medtem ko Teslin osnovni model 3 stane okoli 32.000 dolarjev.

Prejšnji teden je ustanovitelj BYD-ja Vang Čuanfu napovedal novo tehnologijo za polnjenje baterij, s katero se po njegovih besedah baterija električnega vozila napolni v petih minutah.

Za primerjavo, Tesla uporablja tehnologijo, ki omogoča polnjenje baterij vozil v 15 minutah.

Vrednost delnic BYD-ja je letos narasla za več kot 50 odstotkov.