Negativna smernica se je v drugi polovici lanskega leta nato začela umirjati. Brezplačniki pa so edina kategorija medijev, ki od druge polovice leta 2006 ni imela negativnega trenda. Foto: RTV SLO
Negativna smernica se je v drugi polovici lanskega leta nato začela umirjati. Brezplačniki pa so edina kategorija medijev, ki od druge polovice leta 2006 ni imela negativnega trenda. Foto: RTV SLO

Na predstavitvi projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev, ki v okviru Slovenske oglaševalske zbornice poteka od leta 2004, so pojasnili, da so tiskani mediji največji padec prodanih, distribuiranih ali brezplačnih distribuiranih naklad doživeli v obdobju od prve polovice leta 2008 do prve polovice lanskega leta.

Negativna smernica se je v drugi polovici lanskega leta nato začela umirjati. Brezplačniki pa so edina kategorija medijev, ki od druge polovice leta 2006 ni imela negativnega trenda.

Najvišje prodani tednik je Nedeljski dnevnik, mesečnik pa Vzajemnost
Sicer pa imajo med dnevniki najvišjo prodano naklado Slovenske novice, najbolj prodajan tednik je Nedeljski dnevnik, med štirinajstdnevniki je najuspešnejši Čvek v križankah, med mesečniki je najvišjo prodano naklado dosegla revija Vzajemnost, najbolj prodajan dvomesečnik je revija Naš dom, med prilogami je najuspešnejši Vikend, med brezplačniki pa tednik Žurnal in dnevnik Žurnal 24.

Predsednica Projektnega sveta RPN-ja Alenka Mervič je še pojasnila, da so revidirani podatki pomembni za učinkovito in kakovostno medijsko načrtovanje, pripomorejo pa tudi k drugim raziskavam.