Glavni razlog, da ob pripravi šolskega koledarja pristojni niso pomislili tudi na posledice sprejetja takega pravilnika, vidijo turistični delavci v preslabem medresorskem usklajevanju med ministrstvi. "Kot starš šoloobveznih otrok ne vidim nikakršnih koristi enotnih zimskih počitnic," je poudaril izvršni direktor Kompasa Dimitrij Piciga in dodal, da imajo zaradi te spremembe pri destinacijah v Sloveniji četrtinski izpad.
Tudi predsednik skupnosti slovenskih zdravilišč Iztok Altbauer je prepričan, da bo marsikaterega gosta odvrnila gneča na slovenskih smučiščih ali v zdraviliških bazenih. "Konec koncev so tu tudi tujci, ki jim moramo zagotoviti prostor na izbranih slovenskih destinacijah, pogodbe o prodaji turističnih aranžmajev pa se sklepajo od leta in pol do dve pred sezono," je povedal.
Ministrstvo je mislilo na 7.000 družin
A državna sekretarka z ministrstva za šolstvo in šport Alenka Kovšca je zatrdila, da je bila odločitev za enotne zimske počitnice sprejeta na željo staršev, ki doslej niso mogli skupaj preživljati počitnic. Šlo naj bi za 7.000 slovenskih družin. "Naš namen ni bil, da bi s tem ukrepom škodili slovenskemu turizmu. Če se bo to letos pokazalo, bomo premislili in ukrepali," je zagotovila.
Gospodarskega ministrstva niso upoštevali
Po besedah v. d. direktorja direktorata za turizem na gospodarskem ministrstvu Marjana Hribarja so na ministrstvu ukrepali, takoj ko so izvedeli za pravilnik, ki je po letu 1979 znova poenotil zimske počitnice. Vendar je bilo že prepozno, saj se je javna razprava že iztekla, zato njihovih pripomb niso upoštevali. "Ta ukrep dejansko pomeni odmik od desezonizacije turističnih dejavnosti, kar priporočamo in svetujemo nerazvitim turističnim državam."
Sodelujoči na strokovnem posvetu na Turistici v Portorožu so se na koncu strinjali, da je pred objavo šolskega koledarja za prihodnje šolsko leto treba znova pretehtati, ali je enotni termin zimskih počitnic res ustrezen, in se bodo nato odločili, ali bi zimske počitnice znova razdelili v dva ali celo več različnih terminov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje