Nova linija je del investicijskega projekta Edison, v okviru katerega je poleg twinga predvidena tudi proizvodnja vozil Daimlerjeve znamke Smart. Projekt je vreden 450 milijonov evrov, slovenska država pa je predvidela skupno 22,5 milijona evrov subvencij. Te bodo v Revozu v prihodnjih letih prejemali na podlagi predloženih dokazil.
Kot so napovedali v Revozu, bodo v proizvodnji do konca leta zaposlili 70 delavcev za nedoločen čas in približno 200 delavcev za določen čas. Novi Renaultov model bodo po znanih podatkih sprva izdelovali v izmeni in pol, pozneje pa načrtujejo prehod na dve izmeni. Kdaj bodo v Novem mestu začeli proizvajati tudi štirisedežne smarte, še ni znano.
Pri izdelavi novega twinga bo udeleženo tudi precej slovenskega znanja. Približno 30 odstotkov vgrajenih delov bo tako izdelanih v Sloveniji.
Bratušek: Revoz je za Slovenijo izjemnega pomena
Odprtja sta se udeležila predsednica vlade v odstopu Alenka Bratušek ter predsednik in glavni izvršni direktor Renaulta Carlos Ghosn. Kot je dejala Bratušek, je Revoz za rast slovenskega gospodarstva in vso državo izjemnega pomena. Tuje naložbe, kot je Revozova, pa predstavljajo ključno orodje za spodbuditev njene gospodarske rasti, zagotavljanje gospodarske stabilnosti, povečanje števila delovnih mest in izboljšanje blaginje njenih prebivalcev, je dodala.
Renault v Sloveniji neposredno zaposluje 2.150 ljudi in posredno približno 5.000 ljudi, je dejal Carlos Ghosn. Sicer novomeška tovarna, katere letna zmogljivost znaša 220.000 vozil, k Renaultovi evropski proizvodnji prispeva desetino, njen tržni delež v Sloveniji pa je 16-odstoten, je dejal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje