"Ta in z njim povezani posli imajo take razsežnosti, da je dela za vse naše gradbeništvo dovolj za najmanj pet let," je po pisanju Financ izjavil prvi mož SCT-ja Ivan Zidar. Dodal je, da je to največji posel katerega koli slovenskega gradbinca v tem hipu.
Dolga kilometrina obeh
Zidar je dodal: "Ne pozabite, da sem na tem trgu delal od leta 1968. Jaz in libijski voditelj Moamer Gadafi imava skoraj enako dolgi karieri in brez dobrih referenc SCT tega posla ne bi mogel dobiti." Zasluge za pogodbo pa je pripisal tudi slovenskemu premierju Borutu Pahorju, ki je z vladno in gospodarsko delagacijo novembra lani obiskal to državo.
Po poročanju Dnevnika naj bi naročnik, torej Libija, SCT-ju izplačal 60 milijonov evrov predujma , ljubljanski gradbeni velikan pa je moral za pridobitev posla izpolniti več pogojev.
Mehanizacija stara največ pet let
Poleg tega da je Libija kandidiranje za posel dovolila le podjetjem, ki letno ustvarijo vsaj pol milijarde evrov prometa - krovno podjetje SCT je imelo lani 534 milijonov evrov prihodkov -, izbrani izvajalec po pogodbi ne sme graditi z gradbeno mehanizacijo, ki je starejša od pet let.
To je sicer že drugi cestni posel, ki ga je družba Ivana Zidarja dobila v Libiji, saj so pred časom SCT-jevi delavci že zgradili avtocesto med prestolnico Tripoli in tamkajšnjim letališčem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje