Predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir je pojasnil, da je Aerodrom Ljubljana pred ključnimi zgodovinskimi investicijskimi projekti. To so gradnja drugega potniškega terminala, ploščadi in terminala za tovorni promet ter nova skladišča.
Tovorni promet je na ljubljanskem letališču močno v porastu in obstoječa infrastruktura je komajda še zadostna, v prihodnje pa želijo na letališču povečati tudi potniški promet.
"Z investicijami bomo zdaj počakali, da bomo videli, kaj se bo zgodilo z Adrio," je pojasnil Skobir. Prepričan je, da bodo projekte na vsak način izpeljali, vendar pa je ob stečaju nacionalnega prevoznika mogoče pričakovati še dodatni časovni zamik.
Optimizem glede prihodnosti Adrie
Skobir, ki je prepričan, da je nova zasnova razvoja Adrie dobro zastavljena, upa, da bodo prevoznika rešili, kar je po njegovem mnenju ne le v interesu letališča, temveč tudi bank samih in celotne države.
Da je država brez nacionalnega prevoznika, pomeni določen primanjkljaj, sicer pa je v Evropi tudi nekaj takih primerov. V bližini so to na primer Makedonija, Slovaška in Luksemburg.
Brez Adrie slabo leto krize
"Stečaj Adrie bi kratkoročno pomenil krizno upravljanje aerodroma in približno od šest do 12 mesecev bi potrebovali, da bi 70 odstotkov prometa vzpostavili nazaj, potem pa bi normalno poslovali naprej," je ocenil in pojasnil, da bi se največja izguba pokazala pri povezavi z balkanskimi državami, medtem ko bi najpomembnejše povezave med Slovenijo in Zahodno Evropo obstale.
Krizne ukrepe bi uresničili le, če bodo Adriina letala res ostala prizemljena, predtem se na letališču ne pogovarjajo o nadomestnih linijah z drugimi letalskimi prevozniki. Ves čas pa na Aerodromu Ljubljana vodijo pogovore z različnimi letalskimi prevozniki, da bi ponudbo povezav z Brnikom še povečali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje