Padec prihodkov je med drugim posledica odhoda z bolgarskega trga, zaprtja nekaterih nedobičkonosnih enot, vpliva časovnega zamika praznikov v letošnjem letu ter nadaljnjega zmanjševanja kupne moči prebivalstva zaradi zaostrenih gospodarskih razmer, so v Mercatorju pojasnili ob objavi poslovnih rezultatov in dodali, da so rezultati prvega tromesečja skladni z načrti, čeprav so čisti prihodki od prodaje 5,1 odstotka manjši kot v enakem obdobju lanskega leta.
V prvem četrtletju je skupina ustvarila pet milijonov evrov dobička iz poslovanja, kar za več kot štirikrat presega poslovni izid iz poslovanja, ustvarjen v enakem obdobju lanskega leta, in je skladen s pričakovanji. Dobiček pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo (EBITDA) skupine Mercator je v prvem trimesečju znašal 22,7 milijona evrov, kar v primerjavi z enakim obdobjem lani predstavlja 5,1-odstotno rast.
Skupina je imela v prvem četrtletju za pet odstotkov manj stroškov kot v enakem obdobju lanskega leta. Število zaposlenih se je sicer na letni ravni znižalo za 4,2 odstotka, na 22.603.
Prestrukturirali finančne obveznosti in poslovanje
Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič je ocenil, da so bili prvi meseci letošnjega leta za Mercator izredno pomembni. "Na eni strani smo uspešno zaključili proces dolgoročnega prestrukturiranja finančnih obveznosti, s čimer je bila zagotovljena nadaljnja finančna stabilnost skupine," je poudaril. Na drugi strani pa so v Mercatorju po njegovih besedah nadaljevali izvajanje obsežnih ukrepov poslovnega prestrukturiranja tako na področju stroškovne optimizacije kot tudi večje trženjske konkurenčnosti.
"Gleda na to, da razmere na trgih, na katerih delujemo, tudi letos ostajajo zaostrene, pa bomo tudi v prihodnje ostali osredotočeni na izvajanje obsežnih dejavnosti, tako na stroškovni kot tudi prihodkovni ravni," je poudaril in dodal, da bodo nadaljevali prenovo trgovin po konceptu Sosed, uvajali dodatne dejavnosti na področju zagotavljanja cenovno ugodnih nakupov za kupce in nadgrajevali sistem zvestobe Pika.
Spremenili cenovno politiko
V Mercatorju med drugim še poudarjajo, da so marca na slovenskem trgu izvedli spremembo v cenovni politiki, s katero želijo postati najboljši tudi v konkurenčnosti svojih cen. Spremembe v cenovni politiki so bile v mesecu maju uvedene tudi na srbskem trgu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje