Na slovensko-hrvaškem poslovnem forumu o javnih naložbah v gradbeništvu je Hrvate v pričakovanju turistične sezone in zastojev zanimalo, kdaj bo zgrajen manjkajoči del avtoceste Postojna–Jelšane, ki bo primorsko avtocesto povezal s Hrvaško. "Ta cestna povezava je nujna, tako da je v načrtih," zagotavlja ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.
Dejansko tega odseka sicer ne bo vsaj še desetletje, saj še ni umeščen niti v Državni prostorski načrt. Ta naj bi bil sprejet do leta 2025, a kot pojasnjujejo na Darsu, bo to uresničeno le, če ne bo prihajalo do zapletov. Nato sledi izdelava projekta, odkup nepremičnin, okoljevarstvena dovoljenja in šele nato gradbeno dovoljenje – resolucija tako predvideva začetek gradnje manjkajočega dela avtoceste po letu 2030.
Ministrica za infrastrukturo sicer večkrat poudarja, da so prioritete 'zelene': "Javna železniška infrastruktura je tista, ki ji moramo absolutno dati prednost in je zato absolutna prioriteta naše vlade." Kar se kaže tudi v proračunskih postavkah. Za vzdrževanje in gradnjo državnih cest ima direkcija za infrastrukturo letos na voljo 342 milijonov, za investicije v železniško infrastrukturo pa dobrih 423 milijonov evrov. "Vse bolj naraščajo tudi vlaganja v kolesarske povezave, za kar imamo letos predvidenih dobrih 100 milijonov evrov," je ob tem poudarila Bratušek.
Ministrica ob tem dodaja, da bo treba najti kompromis med vlaganji v prometno infrastrukturo in ukrepi za trajnostno mobilnost. Temu dodajmo izsledke študije železniških prog, ki pravijo, da se z njihovo zgradnjo število vozil na cestah zmanjša za manj kot 5 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje