Eti Izlake, proizvodno podjetje izdelkov za elektroniko, spodbuja svoje zaposlene k cepljenju tudi z letakom. Enkratna nagrada za cepljenje – 70 evrov bruto.
"Ker je v svetu več kot dokazano, da je cepljenje daleč najboljše orodje proti pandemiji, smo se odločili, da še z dodatno simbolično nagrado to kampanjo še malce ojačamo," pojasnjuje direktor Tomaž Berginc.
Pravi, da v ozadju kampanje ne stojijo poslovne številke, priznava pa, da je za učinkovit poslovni proces treba imeti zdrave ljudi: "Mi ekonomskih izračunov izpada posameznega delavca nimamo."
Na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) podpirajo zavzemanja za večjo precepljenost: "Ker s tem večamo varnost na delovnem mestu, po drugi strani pa s tem ščitimo tudi kronične bolnike, ki so del gospodarstva," pravi direktorica GZS-ja osrednjeslovenske regije Marjana Majerič.
Delavci v Etiju precej previdno ocenjujejo predlog vodstva.
V sindikatu pravijo, da je predlog v skladu z zakonodajo, do vsebine predloga, torej, ali je prav, da tiste, ki so se cepili, nagradijo s 70 evri, pa se sindikalni zaupnik ni želel opredeliti.
Berginc priznava, da ideja o nagradi za cepljenje ni njihova, so se pa zgledovali po mnogih tujih podjetjih, kot so Aldi, Starbucks in American Airlines, ki so že pred časom svojim zaposlenim za cepljenje ponudile simbolično nagrado.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje