Generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes je za Pop TV pojasnil, da je del dokumentov že izročil policiji, poleg kazenskih postopkov pa bodo na SŽ-ju vložili tudi odškodninske tožbe zoper odgovorne.
Sporen naj bi bil predvsem nakup bukovih pragov, po katerih tečejo tračnice, saj so na Slovenskih železnicah za vsakega posebej plačali 65 evrov, pri lastnem podjetju ŽGP pa bi jih lahko dobili za skoraj polovico manjšo ceno - za 38 evrov. To pomeni, so izračunali revizorji, da je bil holding oškodovan za milijon evrov.
Eden izmed spornih poslov je tudi ta, da so centralne delavnice železnic kupile lokomotivo, jo obnovile in prodale naprej prek posrednika v BiH-u. V Slovenskih železnicah zdaj ugotavljajo, da so pri eni od lokomotiv s prodajo za 248.000 evrov presegli vrednost obnove, torej so pridelali slabih 7.000 evrov izgube. Po podatkih Davčne uprave RS pa je posrednik nato z lokomotivo naprej zaslužil 272.000 evrov. Kdo in zakaj je izbral posrednika, revizorjem ni znal pojasniti nihče.
Precej več denarja kot pri nakupih in prodaji opreme pa je izginilo v finančnih mahinacijah. V času gospodarske rasti so skušale uprave na lahek način zaslužiti. Ko so bile obresti posojil v švicarskih frankih nižje od tistih v evrih, so naredili napako in se vezali na švicarske franke. Ob tem so plačali še drago zavarovanje za morebitna valutna tveganja, a so kupili tako nevaren finančni produkt, da jih je stal še več, še navaja Pop TV.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje